חמישה צימרים לחורף לזוגות בעיצוב קלאסי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-10-2017
חמישה צימרים לחורף לזוגות בעיצוב קלאסי

צמד המילים אירופה הקלאסית כבר גורם למוצארט להתנגן לנו באוזניים, למשרת הדמיוני לצאת מהמטבח עם מגש מתאבנים ולצימר שלנו להפוך לארמון אצולה אמיתי שאפשר לחיות בו. צימרים לחורף לזוגות שמעוצבים בסגנון קלאסי מוקפד ויפהפה מהווים מוקד משיכה לא קטן בעיקר עבור הזוגות. משהו בתחושה שלהם מזכיר מעין מתחם פאר נחשק ונוסטלגי שאנחנו רגילים לראות בסרטים ונדמה שיש בהם אווירת פינוק יוצאת דופן שכדאי לחטוף אותה. מתחמי נופש בעיצוב קלאסי אמיתי מקפידים על אסתטיקה מאוד מסוימת בחלל האירוח: שימוש בקווים נקיים ובהירים, דקורציה איכותית שתוסיף לחוויה ושלל מתקנים משדרגים כמו תאורה מעניינת, ריהוט תואם ובדים מיוחדים. לכל אלה מוסיפים הקלאסיים שבחבורה גם צימרים עם קמין מקורי וחלונות גדולים שרק מעצימים את החוויה. לאלה שאוהבים את הלוק הקלאסי בחופשה שלהם וגם לאלה שלא, הכנו רשימה של חמישה צימרים לחורף לזוגות שהעין שלכם בהחלט תרצה לראות.


בריכות מלכותיות, שנדלירים ומה שביניהם: צימרים לחורף לזוגות בסגנון קלאס-אירופאי:


שאטו פרסטיז' – ואם השם הצרפתי לא הסגיר אותו עדיין, רק נאמר שמדובר במתחם צימרים עם ספא זרמים מרכזי ענק, שבו ארבע סוויטות עם בריכות פרטיות ועיצוב חלומי ומושך. לשאטו פרסטיז' נוף גלילי מקסים ששווה להתעמק בו עם כוס יין טובה, עיצוב פנים מפואר ותחושה מלכותית אמיתית.


%@%@%p-2309x


פיאצה דל סול – למתחם המופלא הזה ששוכן בחד נס, קרוב מאוד לכנרת, יש 3 סוויטות ששתיים מהן ניחנו בעיצוב קלאסי מרהיב ומשויף. הכל כאן נעשה "לפי הספר": קמין, תאורה טבעית, שימוש בצבעי קרם-לבן, ריהוט מאסיבי איכותי ומרווח, פטיו מלכותי עם ג'קוזי בין קני הסוף או בריכה פרטית בליבו של גן מפואר ומתחם בריכה מרכזי בסגנון רומי עתיק. 


מתחם הבריכה המשותף לשתיים מהסוויטות אווירה רומנטית לזוגות בלבד בפיאצה דל סול


אדום לבן – קשה שלא להתרשם מהאווירה האותנטית של אדום לבן. מתחם צימרים לחורף לזוגות שמציע את כל הפסיליטיז, האפשרויות והפינוקים לעונה. אמנם אחת משלוש הסוויטות לא רלוונטית לעניינינו (בעיצוב ניו-יורקרי מעניין ומודרני, אבל זה כבר סיפור לכתבה אחרת) אך השתיים האחרות ללא ספק קולעות בול: מפתחים רחבים ומרפסות נוף מרשימות, עיצוב נעים ומעודן, המון אוויר טוב וחוויות מים שוות.


נוף פנורמי מכל פינה בסוויטת הלופט


אדוה גבוה מעל כולם – מתחם צימרים בגליל העליון ששווה להכיר, בייחוד בזכות מיקומו המצטיין בלב ראש פינה הנחשקת. לאדוה גבוה מעל כולם יש את הנוף השווה מכולם, שמשקיף עד החרמון ובדרך סוקר גם את עמק החולה, שיפולי הגולן, הרי הגליל והעמקים הציוריים. יש כאן 3 סוויטות עוצרות נשימה שבאמת רק כתר וחותם המלך חסרים להן בחדרי השינה. כל סוויטה מאובזרת בקמין מיוחד, ספת ישיבה מפוארת, תאורה אותנטית וריהוט מפתה. הגן עתיר סוכות גפנים ופינות נוף ומציע גם שכשוך בבריכת האבן המיוחדת של המקום.


%@%@%p-8471x


סוויטות מלכותיות בגורן – הרבה יותר מסתם צימרים לחורף לזוגות. שלוש סוויטות שמתהדרות במרחבים גדולים, שנדלירים וקירות אבן בסגנון עתיק יציעו לכם להתפנק כיד המלך האירופאי. חוץ ממיטת קינג סייז חלומית, סלון דקורטיבי ונוף בלתי נשכח, מצפה לכם גם ג'קוזי ספא פרטי ואף בריכה פרטית בשתיים מתוך שלוש הסוויטות המופלאות. 


%@%@%p-6923x

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים