צימרים מומלצים בצפון לחודשים ינואר-פברואר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-06-2017
צימרים מומלצים בצפון לחודשים ינואר-פברואר

אין דבר רומנטי יותר מהתכרבלות משותפת מתחת לפוך מול סרט טוב, קפה או תה מרגיעים על שיחה טובה ומתחם צימרים מומלצים בצפון שיעצים את החוויה בשבילכם ויגרום לכם להימלט לזמן מסוים מהשגרה הלעוסה. זה הזמן להודיע לבוס שאתם יוצאים ליומיים או שלושה של חופש ופשוט נרגעים יחד במקום איכותי מול הנוף, שגם כולל מחירים שפויים היות ומדובר בתקופה שמחוץ לעונת השיא. זה אולי יפתיע אתכם, אבל זוגות רבים בוחרים לנצל את הנופש שלהם דווקא בחורף, כאשר הסביבה פחות עמוסה והמונית, מסלולי הטיול פנויים ויכול להיות שגם אם המקום בו אתם נמצאים כולל מספר יחידות – תמצאו את עצמכם כאן לגמרי לבד, במקום פרטי ומפנק שלא יעלה לכם שקל אחד יותר.


הרבה יותר מסתם צימר בגשם


צימרים מומלצים בצפון לחורף מכילים פתרונות טובים ויעילים לעונה, כאלה שלאו דווקא מפצה עליהם המזגן או מפזר החום המחריש אוזניים. במקומות הבנויים באמירה קלאסית או אותנטית יותר כמחווה לתקופות הזמן העתיקות יותר באזורי הגליל, תוכלו ליהנות מנופש צימרים עם קמין עצים מקורי שיחמם אתכם הרבה יותר מאשר כל מזגן שאתם מכירים. כך תוכלו לעבור בכיף מהג'קוזי אל המקלחת או חדר השינה ועדיין להרגיש נעים וחמים לדרוך על רצפת הפרקט המפנקת. במקומות היוקרתיים יותר, תצפה לכם בריכת שחייה מחוממת ומקורה שרק תעשיר את החופשה שלכם עוד יותר וכך תוכלו להפוך את זמנכם הפנוי והחופשי לחוויית בריאות מפנקת של ממש, הכוללת מתחם סגור ומקורה לשכשך בו, לחלץ עצמות ולהרפות את כל השרירים. חלק מהמקומות אף מציעים לחוויית הבריאות הזו מספר פתרונות משלימים כמו טיפולי ספא, מתקן ג'קוזי ספא זרמים גדול בעל ג'טים חזקים לעיסוי השרירים התפוסים ואף צימרים עם סאונהיבשה שגם מסוגלים לייבש כל צינון פוטנציאלי.


רשימת צימרים מומלצים בצפון לחורף הקרוב:


בטוח שאתם מעוניינים להתרשם ממגוון רחב ככל האפשר של צימרים מומלצים בצפון, אך האם תצליחו להבין אילו מהם באמת עדיפים וקולעים יותר לטעמכם? קבלו רשימת מקומות שווים במיוחד שיפנקו לכם את החורף הקרוב עם הרבה מתקנים מחממים ואווירה רומנטית:


רמות מעל הכנרת – חופשה יפהפייה מול הנופים החלומיים בקו ישיר לכנרת וכל האזורים ההרריים שמסביב. המתחם כולל 4 סוויטות מאובזרות היטב עם ג'קוזי פנימי (ותוספת נרות לרומנטיקנים) וסביבת גן גדולה וציורית עם מתחם ספא זרמים סגור ומקורה, סאונה יבשה סמוכה וחדר עיסויים זוגי.


אהבה בגבהים – אחד המקומות המיוחדים ביותר להעביר בהם את החורף הקרוב! מול נוף פתוח ועוצר נשימה, פסגות מושלגות שכמעט והיד מצליחה לגעת בהן, ניצב המקום החלומי הכולל 3 סוויטות גדולות ומלכותיות עם אמבט ג'קוזי פנימי וגדול, ג'קוזי ספא חיצוני על הנוף ובריכת שחייה מחוממת ומקורה – עטופה בחלונות זכוכית ענקיים מול השלג.


הז'קוזי בסוויטת ארגמן באפיריון אשר בישוב חזון


אחוזת לב החורש – 5 צימרים לחורף בגליל המערבי, בלב יער מקסים ופראי. בכל סוויטה קמין עצים מפנק, ג'קוזי רומנטי ותחושה כפרית אמיתית. בחוץ תיהנו מג'קוזי ספא זרמים מקורה היטב ושיטוטים עם כוסות קפה חמימות ומפנקות בכל שטחי המקום – בלב היער ובקו הנוף הפתוח.


אפיריון – מתחם צימרים מומלצים בצפון שנחשב למוביל מכל הבחינות: רמה יוקרתית ואירוח הנחשב לאחד הטובים והמושקעים ביותר בישראל, ג'קוזי ספא ענק ופרטי בכל אחת משתי הסוויטות, עיצוב פריזאי מלא סגנון, בריכת זרמים מחוממת ומקורה ונוף עוצר נשימה הודות למיקום בגובה רב. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים