חם או סתם? כל הסיבות להזמין צימרים בצפון בחורף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-09-2017
חם או סתם? כל הסיבות להזמין צימרים בצפון בחורף

רגע לפני שנתחיל למנות ולפאר את כל היתרונות המוצלחים של החופשה בחורף באזורי הצפון (ויש כאלה), נדגיש שאנחנו אוהבים גם את הקיץ וממש לא מעוניינים שתחליפו אותו. לחופשת הקיץ יש את הקסם שלה. היא בדרך כלל מגיעה בתקופה הכי נוחה לנופש בשנה מבחינת המשק ואין מישהו שיסרב לקצת שמש חמימה בשילוב עם קפיצת ראש לבריכה. אבל צימרים בצפון בחורף לעומתם, מציעים משהו קצת שונה: אל תחכו לסוף השנה כדי לקחת הפסקה מהלחץ, בואו לבלות ועכשיו. 


חמש סיבות להתארח בצפון בחורף הקרוב:


המחירים – זה ידוע שבחורף הירידה בביקוש מביאה לצניחת מחירים. ולכן מי שיעדיף לבלות סופ"ש של צימרים בצפון בחורף יוכל לחסוך מאות שקלים! ההוזלה מלווה פעמים רבות גם בדילים ומבצעים מיוחדים וכך אפשר גם ליהנות ממה שקרוי בז'רגון המקצועי – כפל מבצעים. בסופו של דבר, החופשה הזו למעשה מספקת את אותו המקום, את אותם התנאים, המתקנים והשירות, רק בעלות מופחתת. ורק הסיבה הזו מספיקה לנו כדי לרוץ ולהשיג צימר עם סאונה יבשה ונוף חורפי מהמם. 


המתקנים – אם בקיץ אנחנו רואים בבריכה את האופציה המרכזית כדי ליהנות, בחורף אנחנו יכולים ליהנות מהרבה יותר אפשרויות: צימרים עם סאונה יבשה, ג'קוזי ספא זרמים ואפילו בריכת זרמים שיכולים לא רק לחמם אותנו משמעותית, אלא גם לתרום משהו טוב לשרירים שנתפסו לנו מהחלון ששכחנו פתוח בלילה קודם, או שאריות השפעת המעצבנות. בהמון מקומות תוכלו לפגוש גם צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה שבעצם תעניק לכם את אותה האטרקציה הקיצית, רק מותאמת לטמפרטורה שבחוץ.


הרומנטיקה – הקיץ הוא יותר משוחרר והחורף הוא הזמן הנכון להתכרבל יחד מתחת לשמיכה עם איזה סרט או השלמות של הסדרה האהובה עליכם. צימרים בצפון בחורף נחשבים להרבה יותר רומנטיים, בעיקר בגלל שהשורשים שלהם באמת הגיעו מיערות אירופה הקרירים וכללו בקתת עץ מפנקת, צימרים עם קמין עצים שיאפשר לכם להסתובב בפנים בלבוש נוח ומינימלי, כמה נרות, קצת יין ואיך אפשר בלי הג'קוזי....


בקסם השני תמצאו Hot Tub פרטי לכל סוויטה


הפרטיות – תנו לאחרים לריב על התאריכים הפנויים בקיץ. כשאתם תגיעו אל צימרים בצפון בחורף, תגלו שהרבה פעמים (לרוב באמצ"ש) אתם מתארחים לבד בתוך מתחם הכולל מספר יחידות נופש כך שהבריכה, הספא וכל הגן שלכם בבלעדיות, מבלי שהוספתם אגורה על אירוח פרטי. בנוסף אפשר ליהנות גם ממסלולי טיול חפים מהמוני משפחות מטיילות ועומסים חריגים באתרים הפופולאריים. 


הנוף – זו ההזדמנות האמיתית שלכם להתרשם מהפרא המהפנט של אזור הצפון, קווי האופק הבהירים והאוויר הצלול והבריא. אלו מכם שמחפשים צימרים עם קמין פנימי מפנק אך גם את המרפסת החיצונית מול הנוף, יזכו לחוויה עוצמתית הרבה יותר מהקיץ. מחזות מרהיבים של יערות והרים ירוקים, נחלים, מאגרי מים ושמיים שצבועים בכחול ואם אתם ברמת הגולן והגליל העליון, גם פסגות הרים מושלגות ויפות. 


%@%@%p-4889x


צימרים בצפון בחורף – המאגר הגדול והאיכותי ביותר


באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר גדול מאוד של צימרים שווים לחורף – לזוגות, משפחות וקבוצות חברים שמחפשות קצת פינוק ורגיעה מחוץ לסביבה היומיומית. כמעט לכל הצימרים ישנם מתקנים נוספים לפינוק מעבר לבריכה והם כוללים את האיכות והשירות ברמה הגבוהה ביותר. אתם מוזמנים לבחור מקום שאהבתם ולקבל הזדמנות מוצלחת לבחון את יתרונות החורף, על פני מה שאתם רגילים לקבל מהקיץ...


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים