צימרים לחורף לזוגות: מקומות מומלצים לפינוקים וטיולים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-07-2017
צימרים לחורף לזוגות: מקומות מומלצים לפינוקים וטיולים

מזג האוויר הקריר, הנוף הפראי וההנאה מהטבע... החורף הופך את כל צורות הטיולים בשטח לאטרקטיביות במיוחד, אפילו הרבה יותר מהלחות והאבק המרגיזים של הקיץ, שגורמים לנו להפוך מיידית לאסטמטיים למשמע הביטוי "לנשום את השטח". בחורף אפשר ליהנות מהטבע בשיא תפארתו, להתפעל מכל הנוף המרשים ולקיים עצירת שטח מחממת של קפה או תה צמחים בתצפית מרהיבה. אפילו ספארי לילה הוא אופציה משובחת לסקרנים שמעוניינים לגלות את הפרא הצפוני באזור המחייה שלו ולהעביר לילה של חוויות מחוץ לארבע קירות. המון צימרים לחורף לזוגות מציעים שילוב מעולה בין חופשה איכותית שופעת מתקני מים לוהטים כמו צימרים עם בריכה מחוממתומקורה וג'קוזי ספא זרמים, לבין מגוון חברות אקסטרים בשטח המציעות אינספור טיולים בסביבה.


מארז החוויות המושלם: צימרים לחורף לזוגות וטיול ג'יפים חלומי בשטח


לצפון יש מארז שלם של אפשרויות בילוי. וכל עוד מזג האוויר לא תמיד יכול להבטיח לכם טיול רגלי יבש ונטול בוץ, אפשר לתת לג'יפ לעשות לכם את כל העבודה. זה בכלל לא משנה אם תגיעו לאזור הכנרת, רמת הגולן או הגליל – בכל מקום כמעט תוכלו ליהנות מאינספור מסלולים לטיולי ג'יפים הממוקמים בסמוך אליכם, בליווי מדריך שמכיר היטב כל פינה בשטח ומתפקד גם כנהג המיומן שיעביר אתכם דרך אזורי טבע ונוף מיוחדים. כל מארח במתחם צימרים לחורף לזוגות יוכל להפנות אתכם אל חברה סמוכה לאתר הנופש המקיימת טיולי אקסטרים שכאלו בג'יפ ואף בחלק מהמקרים יש אפשרות שהמארח והמפעיל מכירים זה את זה ויכולים לסכם מראש על הוזלה עבורכם. אם טיול הג'יפים חשוב לכם יותר מהמקום עצמו, אנו ממליצים ללא ספק על טיול ברמת הגולן בה תמצאו לא רק את הנופים המרהיבים ביותר, אלא גם שורה של מתחמי נופש שיכולים לחמם אתכם בחזור כמו צימרים עם סאונה שאפשר להסתתר בה מיד עם תום הטיול.


בריכת הזרמים המקורה והמחוממת בקפלנד אשר במתת


אפשרויות הטיולים הטובות ביותר:


אם אתם זוג המעוניין בחופשת צימרים לחורף לזוגות תוך שילוב עם אטרקציה יפה ורומנטית בתוך הטבע, בוודאי תשמחו לדעת שגם אינספור טיולי טרקטורונים וסוסים עדיין נמצאים כאן בהמוניהם! בעוד שלטרקטורונים אין הגבלה למזג האוויר (אלא אם כן מדובר בסערה רצינית), עבור הסוסים תזדקקו ליום נעים יחסית ולמזלנו בישראל הקיצית קיימים לא מעט ימים שכאלה לאורך החורף שבהם תוכלו לעלות על הסוס, להתנסות יחדיו בחוויית הרכיבה ולהצטלם כמובן... ההמלצה שלנו היא על צימרים בגליל העליון בשילוב טיולי טרקטורונים וסוסים מפני שבאזור זה באמת תוכלו לחוות נוף כפרי ייחודי ואווירה שקטה ומיוחדת שפשוט לא רואים בכל מקום. למעוניינים בחידושים וגיוונים מחכים טיולי הסגוויי שכבר צבר לעצמו שם וקהל מעריצים בלתי מבוטל ככלי תחבורה אורבני חכם ומדליק וכעת מתאים את עצמו גם אל תנאי השטח הודות לגלגלי שטח מיוחדים ושיפור בחוויית היציבה והעבירות בשטח. את סגווי זה תוכלו למצוא על גדת נהר החצבאני בגליל העליון, או באזור קצרין ברמת הגולן. למתארחים במישור ניתן להציע מגוון טיולי אופניים שיכולים להפוך כל חוויה במתחם צימרים לחורף לזוגות לאטרקציה רומנטית מושלמת הכוללת קטיף, נסיעה לאורך הנוף ואולי גם פינוק של צימרים עם ספא זרמים וסאונה חלומית כדרך מושלמת לסיים את יום הבילוי.

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים