חם, מתחמם, לוהט: צימרים מיוחדים לחורף לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-05-2017
חם, מתחמם, לוהט: צימרים מיוחדים לחורף לזוגות

ברצינות עכשיו. כמה פעמים באמת הלכתם שניכם יחד תחת מטרייה אחת ונהניתם מכל רגע? האם באמת אי פעם יצאתם להתלהב יחד מהגשם או הצלחתם להתכרבל בתנוחה מצטיינת על הספה מול סרט עם פופקורן כך שכל הצלעות נשארות שלמות?


צימר מפנק לחורף עם ספא זרמים


המקומות שעושים את כל ההבדל


האמת היא שזוגיות חורף היא אמנם חמימה ומתוקה, אבל רומנטית בחיי היומיום? לא ממש בטוח. בשביל לשחזר רגעים מפנקים ונפלאים של הנאה חווייתית זה עם זו יחד, זוגות רבים בוחרים להזמין צימרים מיוחדים לחורף ופשוט ליהנות מהשלווה בדרך נעימה ונוחה יותר. איך זה באמת עובד? טוב ששאלתם. בראש ובראשונה – צימרים לחורף מכילים ריהוט ישיבה רחב ונוח שככל הנראה יספיק לכרבול המשותף בנחת, הם כוללים ג'קוזי חמים ורומנטי שכולכם בטוח מחכים לפתוח בו את החופשה ורצוי עם כוס יין ביד ונרות מסביב, במתחמים המפוארים יותר אפשר אף להתפנק עד הקצה וליהנות מחוויית צפייה קולנועית, ג'קוזי ספא זרמים שישדרג כל בילוי ג'קוזי שאתם כבר מכירים וכמובן בריכת שחייה מחוממת ומקורה בחורף.

בעצם מה שחשוב לדעת, הוא שמתחמי צימרים לחורף עם בריכה מחוממת ומקורה הם אותם המקומות המפוארים יותר, שמתוקף היותם כאלה גם יעניקו לכם שירות איכותי ובלתי מתפשר, ארוחות טובות יותר וסל פינוקים הרבה יותר שווה. צימרים מיוחדים לחורף לרוב יהיו בעלות של 800-1,200 ש"ח ללילה, לפני הטבות מיוחדות ומחירי הדקה ה-90 שדוגלים בהם בעלי הצימרים בעיקר בעונה הפחות מבוקשת. צימרים לחורף בעלות נמוכה יותר הם אינם טובים פחות אך שימו לב שייתכן שחלק מהדברים לא יהיו כלולים בחופשה כמו בריכה מחוממת ומקורה, תפנוקים מסויימים וארוחות.


אז איך מוצאים צימרים מיוחדים לחורף במחיר הכי משתלם?


מכיוון שרוב האוכלוסייה נוטה להשתמש בימי החופשה שלה בחגים ובקיץ, אין באמת מניעה לנצל יומיים או שלושה מהם בחורף באמצע השבוע. תאמינו לנו, הבוס יאשר. הסיבה היא כמובן תעריפי הסופ"ש שמייקרים את החופשה אפילו בחורף (יכול להגיע להבדל של מאות שקלים) ולכן חופשה של אמצע השבוע יכולה להגיע אפילו לעלות המצחיקה של 600 ₪ ללילה – במתחמי צימרים מיוחדים לחורף ויוקרתיים, כאמור.

בנוסף הטריק המוכר ביותר הוא כמובן הדקה ה-90, בו אתם מחכים ממש עד הרגע האחרון להזמין. היתרון? אתם ללא ספק מרוויחים את המחיר הכי מעולה שרק אפשר. החיסרון? ייתכן שהמקומות שבהם התעניינתם כבר נתפסו ואינם יכולים לארח אתכם בתאריך זה. אבל למרות זאת, אנחנו מעריכים שישנם מקומות רבים ומפוארים שעדיין נותרים עם סוויטה פנויה ברגע האחרון ובהחלט שווה לנצל את ההזדמנות. מי יודע, אולי המקום שאליו תגיעו יהיה הרבה יותר חלומי?

עוד פטנט שכדאי להכיר הוא בחירת צימרים מיוחדים לחורף לפי אזור הנופש. הצימרים באזורי הגליל המערבי ורמת הגולן נחשבים ליוקרתיים ויקרים יותר באופן יחסי (בגליל המערבי הודות ליצירת ליין צימרים יוקרתי ומושקע במיוחד וברמת הגולן בשל השלג). מה שהופך את אזורי הכנרת והגליל העליון לזולים יותר, כאשר צימרים בגליל העליון אף מתומחרים נמוך יותר בימי אמצע השבוע או בדקה התשעים יותר מכל מקום אחר.

אתם מוזמנים להתרשם מהמבחר ולהזמין לכם צימר חורפי מושלם לה ולו שירגיעו, יפנקו וינעימו לכם את הזמן הקסום שלכם יחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים