10 צימרים מומלצים לזוגות ששווה להתחמם בהם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-05-2017
10 צימרים מומלצים לזוגות ששווה להתחמם בהם

אם אתם מרגישים שאתם חנוקים, תשושים או סתם חסרי אנרגיה – ייתכן והחורף משפיע עליכם בדרך מסוימת. יש לנו נטייה למצבי רוח כאשר מזג האוויר מתקדר והמחשבות על בילוי ופינוקים מחוץ לבית הם כמעט בלתי נמנעים. על כן, צימרים עם בריכה יפה ומחוממת בחורף או מקום מיוחד מול הנוף והאוויר הצלול יכולים לספק מרגוע וניתוק עבור כל זוג המעוניין לפרוץ את השגרה ולבלות מחוץ לה את הסופ"ש או החופשה מהעבודה. אז לאן הכי שווה להגיע ומי נחשב למחומם והנעים ביותר לבילוי בין ארבע קירות? קבלו עשרה צימרים מומלצים לזוגות שיעשו לכם את החורף להרבה יותר חלומי:


צימרים מומלצים לזוגות במיוחד לחורף:


אלומות יוסף – אם מתחשק לכם להזמין צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה, פרטית רק לכם ובמקום נחשק, האחוזה הזו בלב הגליל המערבי מזמינה אתכם לחוויה זוגית שלא תשכחו. מתחם גדול בעל 4 סוויטות, לכל אחת בריכה פרטית יוקרתית ועיצוב פנים מחבק. ואם בכל זאת תחליטו לצאת קצת החוצה, מצפה לכם בריכה מרכזית חצי אולימפית ובריכת זרמים מחוממות ומקורות אף הן.


ולדמנס – יוקרה הולכת טוב עם החורף וסוויטות ולדמנס החלומיות מציעות העצמה אף גדולה יותר של הפרטיות שלכם. בשתי סוויטות נפרדות לחלוטין בכפר ורדים מצפה לכם חוויה אקסקלוסיבית הכוללת בריכת שחייה פרטית מחוממת ומקורה וים של פינוקים במיני בר ובמקרר. אחת הסוויטות אף כוללת ג'קוזי ספא פרטי ומפנק במיוחד.


פלז'ר – אם אתם מרגישים שהזמנת צימרים עם ספא זרמים מפנק מול הנוף זה מה שמתחשק לכם, פלז'ר תשמח לארח אתכם בפרטיות מלאה, ללא אורחים נוספים בסוויטה פרטית בלב גן עדן גלילי ומודרני, מעוצב עד הקצה וכולל איך לא – מתקן ספא זרמים ענק ואיכותי בלב מתחם הגן. תענוג!


אחוזת טרה קוטה – מתחם צימרים מומלצים לזוגות עצום מימדים הבנוי כאחוזה טוסקנית מרשימה וייחודית שנבנתה ע"י אדריכל מוכשר. כל האורחים נהנים ממתחם בריכה חצי אולימפית מחוממת ומקורה וכן מתחם ספא ענק לחובבי המסאז' והפינוקים. גם מחפשי צימרים עם סאונה יבשה ימצאו כאן כמובן אחת גדולה ויוקרתית במיוחד.


ארבע עונות בגליל – לצאת לנופש ולהרגיש... בבית! מתחם נופש עצום וכובש כבר מהרגע הראשון עם 4 צימרים מומלצים לזוגות שכוללים אווירה טובה, המון מרחבי טבע ונוף, ג'קוזי ספא מפנק ושירות אישי משובח שאורחים נלהבים רבים ישמחו לספר לכם עליו.


ירח לבן – חגיגה אמיתית לזוג אחד בלבד, הכוללת סוויטה משובחת בעיצוב ניו יורק מפואר וססגוני, מתחם גן אישי הכולל בריכת שחייה וג'קוזי ספא זרמים מחמם, מצעי פוך מפנקים והמון תפנוקים טעימים כמו יינות, שמפניה ומתוקים.

ירח לבן צימר ממולץ לזוגות עם ספא זרמים ובריכה מחוממת


אדוה גבוה מעל כולם – לשם הזה יש כפל משמעות: גם "על הגובה" מול נופי החרמון והרי הצפון וגם אליטיסטי ויוקרתי על כל המשתמע מכך. מתחם מושקע ואלגנטי בראש פינה המרהיבה שכולל בין היתר גם קמין מפואר בכל אחת מהסוויטות, עיצוב אירופאי קלאסי ומתחם גן מרהיב וממכר.


ולקינוח, מומלץ המערכת:


צוק גמלא – אם הספקתם לצפות בתמונות של המקום המופלא הזה, אתם כנראה כבר בדרך לסגור כאן חופשה. מדובר במתחם צימרים מומלצים לזוגות שזוכה בכל קטגוריה אפשרית – הכל מגזרת הבריכה החלומית (בריכת זרמים בקירוי זכוכית) מול כל הנוף עד הכנרת, השירות האישי המשובח (4 בקבוקי יין במקרר נשמעים לכם טוב?) , העיצוב המרשים, הפרטיות והרומנטיקה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים