קחו גרביים, קחו מעיל - קחו לכם צימרים בגליל!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-06-2017
קחו גרביים, קחו מעיל - קחו לכם צימרים בגליל!

כמה טוב שיש צימרים בגליל לצפות להם בעונה החורפית. נופים חלומיים של טבע שמתעורר לחיים, המון עניין והנאה ובעיקר – חמימות בכל אחד מהצימרים שתפגשו בדרך. אם אתם עדיין מאלה שמנצלים את עצם קיומם של צימרים אך ורק לקיץ הישראלי

הדביק, בטח אין לכם מושג עד כמה צימרים לחורף בצפוןמתבררים כעת כחופשה הכי טובה ומשתלמת.


כל הסיבות הכי טובות להזמין צימרים בגליל


נתחיל באווירה: דמיינו לכם חבל ארץ פתוח, מלא בנוף ירוק ומדהים (עם אופציה למעט שלג בהרים כמובן) ומשובץ בבקתות עץ או מתחמי נופש מרהיבים. המראה מלבב ופסטורלי, האנרגיות בשיאן והצפיפות? פשוט לא קיימת. כי כמה משפחות וזוגות אתם כבר מכירים שכף רגלם תדרוך באיזשהו מסלול טיול או אתר מבקרים אחרי טיפה אחת או שתיים? מכאן אתם נכנסים אל מתחם הנופש שלכם. צימרים בגליל מתוארים כחופשה איכותית ומחבקת במיוחד, כזו שהשירות בה נחשב מהגבוהים בישראל ומתקני הנופש שלה מהאיכותיים בעולם.


מכאן – הבחירה היא כולה שלכם. מה עדיף: צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה ומתקן ג'קוזי ספא זרמים? או אולי בקתה קטנה וצנועה עם ג'קוזי פנימי והקטורת הישנה והטובה? בשתי האפשרויות יעניקו לכם צימרים בגליל את כל מבוקשכם: החל מארוחת בוקר חמה וטרייה מלווה בתה צמחים מרגיע שתוכלו ללגום במרפסת הסגורה למראה הגשם, עיסוי זוגי עם שמנים חמימים שיעשיר את הרומנטיקה ויעשה לכם הרבה פחות תפוס בגב ועוד. בכל אחד מהמקומות תוגש לכם חופשה שירותית ואיכותית שכוללת גם כיבוד עשיר ומיטה גדולה עם מצעי פוך מחממים, ממש מול הטלוויזיה השווה שתספק לכם את כל ה"סתלבט" הפנימי, מבלי שתצטרכו להפגין כישורי הישרדות מיוחדים ברוח המרגיזה שבחוץ.


הבריכה המחוממת והמקורה בסוויטת עלמה


חידושים בענף התיירות הגלילי


תחום חדש בתחום הנופש נכנס בימים אלה ממש אל משחק הצימרים הגלילי: עשרות מלונות בוטיקמצפים לארח אתכם בכל עונה ולהעצים את החופשה שלכם על ידי מתן פינוקים 24/7 וברמה הגבוהה ביותר. הפעם לא רק המתקנים או החפצים משחקים תפקיד, אלא גם "אפקט הוואו" בכבודו ובעצמו: עיצוב אריסטוקרטי מושקע וייחודי, בריכה ענקית שבחלק מהמקומות מותאמת לחורף, חדרי אוכל גדולים אליהן מוגשת ארוחה או מספר ארוחות ביום, נוף חלומי, מתחם ספא מרכזי והיד עוד נטויה. ישנם מספר צימרים בגליל שהחלו לחקות את שיטת אירוח זו הנחשבת לטופ שבטופ, אך הם עדיין נחשבים בקטגוריה פחות יוקרתית. כמובן שכל המעוניינים בפינוק חורפי יוצא דופן ומיוחד במינו כמו זה המוצע במלונות הבוטיק, ישלם סכום בלתי מבוטל של אלפי שקלים, בעוד שבמתחמי הצימרים הסטנדרטיים, החופשה עדיין עומדת על מאות שקלים ומוצעות בה שלל הטבות למזמינים בחורף – כיוון שמדובר בתקופה שמחוץ לעונת השיא כידוע.


גם אם תבחרו בפינוק המשוייף והיוקרתי ביותר כמו זה של צימרים יוקרתיים וגם אם בסוף תעדיפו אך ורק את הצימר הקטנטן שניצב לבדו מול הנוף הגדול – מובטחת לכם חופשה חורפית מלאה בהפתעות טובות ומרגיעות. הרשו למתחמי צימרים בגליל לקחת אתכם אל המקומות השקטים והפסטורליים ביותר, ליומיים או שלושה של רגיעה מוחלטת שמיד אחריהם תוכלו לשוב הביתה נינוחים ובעלי מוטיבציה גבוהה יותר להעביר את החורף ברוגע ושלווה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים